Transportul Gratuit la comenzi de peste 249 lei

Livrare

Pentru situațiile în care compania de curierat, majorează tariful de livrare, ne rezervăm dreptul, la rândul nostru, să modificăm costul transportului și pentru retur. Majorarea de preț întra în vigoare și se aplică tuturor livrărilor expediate după comunicarea majorării tarifului de către compania de curierat. Prin „compania de curierat” se înțelege a fi orice companie de curierat prin care colaborăm sau cutiile cu ridicare personală. Prin „Comunicare” se referă la anunțul scris al companiei de curierat via email sau telefon.

Livrarea pe teritoriul României:
între orele 8.00 – 18.00 Luni – Vineri
între orele 8.00 – 16.00 Sâmbătă
*în funcție de curierul zonal, programul poate varia

Cost livrare : TRANSPORT GRATUIT * (pentru comenzile peste 249 Lei)
Cost livrare comandă : 14.99 Lei ( pentru comenzile sub 249 Lei )
Cost transport pentru primul schimb : Gratuit (în cazul în care mărimea nu e bună și în limita stocului disponibil în momentul solicitării.)
Cost transport pentru primul schimb dacă clientul dorește alt model sau altă culoare : 18 Lei
Cost transport pentru al doi-lea schimb : 18 Lei
Cost retur: 14.99 Lei , care se rețin din suma returnată.

Livrare în afara României (UE):
Poate aduce costuri suplimentare de transport și ne rezervăm dreptul ca toate comenzile care se vor livra în afara țării să fie achitate cu cardul, altfel ne rezervăm dreptul de a trimite sau nu coletul.

Livrarea se va face în maxim 2 zile lucrătoare oriunde în țară, de la plasarea și confirmarea cu succes a comenzii, la adresa specificată.

Daca plasezi comanda până în ora 15:00, aceasta va fi procesată și predată curierului în aceeași zi. Dacă este plasată după ora 15:00, comanda este procesată și trimisă în următoarea zi lucrătoare.

Imediat după finalizarea comenzii, veți primi un email de confirmare în care veți regăsi toate datele coletului dumneavoastră.

Pentru comenzile efectuate începand cu Vineri, ora 15.00, până Duminică, procesarea va începe în următoarea zi lucrătoare, iar livrarea se va face într-un termen de 1-2 zile lucrătoare de la data primirii email-ului de confirmare.

Informații despre timpul de realizare a comenzii sunt furnizate pentru fiecare produs în parte. Pregătim și livrăm comenzile de obicei în 1-2 zile lucrătoare. Statusul comenzii poate fi verificat în contul clientului sau prin opțiunea ‘Localizare colet” (tracking – GLS, Fancourier, Sameday sau alt curier). În situații excepționale perioada de livrare se poate prelungi. În astfel de situații vă vom contacta telefonic sau pe e-mail.

Atenţie! Timpul de onorare și livrare a comenzii nu include Sâmbăta, Duminica și sărbătorile legale.

Excepții:
Pentru Perioadele promoționale (Black Friday, Crăciun, Anul Nou, Paște, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate în intervalul desfășurării campaniei, poate fi diferit de cel afișat pe site-ul barneystore.ro și se va face într-un interval de până la 5 zile lucrătoare de la acceptarea și confirmarea comenzii de către operatorii noștri.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natura fată de barneystore.ro

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte în lipsă unui răspuns din partea Cumpărătorului.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora se înregistrează cel mult două comenzi a căror livrare nu a putut fi efectuată cu succes în decurs de o lună.

După o încercare de livrare nereușită din culpa clientului, efectuată de către firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerată anulată, iar acest contract reziliat.

Disponibilitatea produselor:
Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situațiile rare în care un produs este comandat de mai mulți clienți, Vânzătorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat că produsul pe care l-a comandat a fost eliminat din comandă/factură, prin apel telefonic cu privire expedierea comenzii. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile iar clientul va plăti doar pentru produsele livrate.

Măsurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferită de cele disponibile, în pagina de produs. În Coșul de cumpărături nu se poate adauga un produs într-o măsură indisponibilă.

Din cauza unei erori tehnice la comanda ta, este posibil să vezi un status neactualizat. Pentru a verifica dacă comanda ta este pe drum, verifică-ți căsuța de e-mail pentru a vedea dacă ai primit un mesaj de la curier cu privire la expedierea coletului.