Transportul Gratuit la comenzi de peste 249 lei

Politica de Retur

1. Schimb de mărime/model/culoare:
Poți alege să schimbi marimea produsului comandat sau să-ți oferim alt produs în schimb.
Aveți posiblitatea să returnați acel produs în termen de maxim 14 zile calendaristice de la momentul livrării către dvs. (de către curier) a comenzii respective.

Primul lucru pe care trebuie să-l faceți, este cel de a genera o cerere de Retur/Schimb din această pagină, click aici >> Formular retur. https://barneystore.ro/formular-retur/

Aveți nevoie de numărul comenzii, nr. de telefon și email-ul folosit în plasarea acelei comenzi. Aceste informații le puteți regăsi pe Email-ul folosit la plasarea acelei comenzi.

Observație: NU facem schimb de colete.

Cost transport pentru primul schimb : Gratuit (în cazul în care mărimea nu e bună și în limita stocului disponibil în momentul solicitării.)
Cost transport pentru primul schimb dacă clientul dorește alt model sau altă culoare : 18 Lei
Cost transport pentru al doi-lea schimb : 18 Lei
Cost retur: 14.99 Lei , care se rețin din suma returnată.

În cazul comenzilor care includ două sau mai multe produse și solicită păstrarea unuia dintre acestea, costurile asociate transportului de retur și transportului inițial, pentru care s-a beneficiat de gratuitate, vor fi deduse din suma totală returnată

Dacă mărimea nu ți se potrivește, sunteți rugați să sunați la numărul de telefon: 0770 166 080 de Luni până Vineri în intervalul orar 10:30 – 16:00 (cu excepția zilelor nelucrătoare).
– În cazul unui schimb, daca este vorba de nepotrivirea mărimii, POȚI SCHIMBA PRODUSUL DOAR O SINGURĂ DATĂ GRATUIT, în rest pentru toate celelalte cazuri, schimbare culorii sau schimbarea modelului, taxa de curierat este suportat de Dvs. (18 Ron)
– Pentru schimb, noi trimitem curierul la Dvs acasă, iar când primiți coletul nou îl predați pe cel vechi la schimb în starea în care l-ați primit;

Pașii de urmat pentru schimbarea/returnarea unui produs:

PASUL 1: Completează formularul de retur de la acest link: www.barneystore.ro/formular-retur
Cu numărul comenzii plasate anterior, codul și denumirea produsului pe care dorești să îl înlocuiești și motivul returului/schimbului:

PASUL 2: Așteaptă confirmarea returului din partea echipei barneystore și contactarea din partea magazinului pe email/telefon/WhatsApp

PASUL 3: Ambalează produsul conform termenilor și condițiilor de mai sus. În cazul pantofilor, aceștia trebuie returnați în cutia originală a pantofului cu care au fost ambalați, dupa care împachetază într-o coală, folie de plastic sau pungă produsul pe care dorești să îl returnezi/schimbi, pentru a nu deteriora cutia în urma transportului.

PASUL 4: Noi vom trimite firma de curierat cu produsul la schimb/ridicarea de retur. Trimite coletul fără ramburs, însoțit de factură la adresa: jud Mureș mun. Târgu Mureș, Str. Livezeni nr.69, Barneystore, telefon: 0770 166 080

Curierul se va prezenta la adresa ta cu noul colet conținând mărimea sau modelul ales, iar tu îi vei preda coletul (ambalat corespunzător) ce va conține produsul cu mărimea/modelul nepotrivit. Vei achita și diferenta de preț și/sau taxa de transport dacă este cazul.

Important!!!
Dacă prețul produsului pe care îl doresti în schimb este mai mare, vei plăti diferența de bani ramburs, când va ajunge curierul cu produsul la schimb.

Dacă prețul produsului este mai mic, atunci îți virăm diferența într-un cont bancar. Te rugăm când plasezi comanda cu produsul la schimb, în rubrica de observatii să notezi datele bancare (numele titularului de cont și contul IBAN).
Ai la dispoziție 14 zile din momentul primirii coletului în care poți să schimbi produsul.

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (rugăm ca, pe cât posibil, să trimiteți produsul în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece și ambalajul conține elemente de autenticitate ale produsului și producătorului, conferind clientului garanția că produsul este original).

Important! 
– Cupoanele de reducere nu se aplică comenzilor de schimb.
– Schimbarea produsului primit este gratuită o singură dată.

2. Vreau banii înapoi:

Produsele pe care dorești să le returnezi nu trebuie să prezinte urme de purtare.

Produsul trebuie returnat în ambalajul original și împachetat într-o coală, folie de plastic sau pungă fără a deteriora cutia prin lipirea directa a awb-ului.

O să trimitem noi curierul pentru ridicarea coletului.
Poți alege o alta firmă de curierat suportând costul transportului (achitând taxa de expediere colet)
Te rugăm, să NU returnezi coletele prin Poșta Română.
Va trebui să expediezi coletul către adresa Str. Liverzeni nr.69 (in curte la Summel) Loc.Tg.Mures , jud.Mures destinatar SC Bruno Buttoni SRL.

Banii sunt restituiți în contul bancar (IBAN) în maxim 14 zile lucrătoare, de la primirea coletului în sediu .

Produsul trebuie returnat în aceeași stare în care a fost livrat (rugăm ca, pe cât posibil, să trimiteți produsul în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece și ambalajul conține elemente de autenticitate ale produsului și producătorului, conferind clientului garanția că produsul este original).

Acceptăm returul dacă măsura comandată nu vi se potrivește sau nu vă convine produsul doar prin comunicare în prealabil către noi prin intermediul formularului de retur de pe site, se găsește în josul paginii în secțiunea Plata și Livrare.

3. Costuri de returnare/schimb:
În cazul unui schimb, dacă este vorba de nepotrivirea mărimii, POȚI SCHIMBA DOAR O SINGURĂ DATĂ GRATUIT, în rest pentru toate celelalte cazuri, schimbare culorii sau schimbarea modelului, taxa de curierat este suportat de Dvs. (18 ron în România).

Cost transport pentru primul schimb : Gratuit (în cazul în care mărimea nu e bună și în limita stocului disponibil în momentul solicitării.)
Cost transport pentru primul schimb dacă clientul dorește alt model sau altă culoare : 18 Lei
Cost transport pentru al doi-lea schimb : 18 Lei
Cost retur: 14.99 Lei , care se rețin din suma returnată.

Nu vom suporta taxele de transport, în cazul în care dorești să schimbi produsul cu alt model/culoare, pe motiv că te-ai răzgândit în privința modelului ales sau dorești returnarea produsului și restituirea banilor.

Nu ne asumăm responsablitatea în cazul în care gențile au fost supra umplute sau forțate, acest lucru ducând la deteriorarea acestora.

Produsele returnate trebuie să conțină eticheta și cadoul, Voucher-ul (dupa caz) cu care au venit . În cazul în care clientul păstrează cadoul, ne rezervăm dreptul de a reține contravaloarea sa din valoarea comenzii. Prețul cadoului se calculează la prețul afișat pe site în ziua plasării comenzii.

În cazul în care clientul a achitat comanda cu cardul dar nu a ridicat coletul, i se va restitui doar suma pe produse, mai puțin taxele de transport.

Nu se pot restitui banii prin curier sau Poșta Română.

Important: Barney Store nu acceptă primirea coletelor trimise cu ramburs.

Motive pentru refuzarea coletelor returnate:
* ambalajul deteriorat;
* ambalarea necorespunzătoare a produsului;
* urme de purtare/ produse deteriorate;
* trimiterea coletelor cu ramburs (taxe de transport sau valoarea produsului primit).
* zgomotul produs de încălțăminte prin contact cu solul, nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs;
* mirosul produselor nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs și este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.

Important:
Un formular de retur este aferent unei comenzi. Dacă vrei să returnezi produse din comenzi diferite, va trebui să realizezi câte o cerere de retur pentru fiecare comandă plasată.

! Menționăm că dimensiunile produselor pot să difere cu +/- 1cm-2cm. Reclamațiile pe această temă nu vor fi luate în considerare.

! Menționăm că luminozitatea și nuanțele pot să difere în funcție de setările monitorului. Reclamațiile de genul ” Produsul nu e ca în poze ” nu vor fi luate în considerare.

ATENȚIE!
DEFECTELE PRODUSELOR VOR FI LUATE ÎN CONSIDERARE DOAR DACĂ ACESTEA VOR FI ANUNȚATE ÎN SCRIS ȘI CU POZE LA ADRESA DE EMAIL comenzi@barneystore.ro SAU PE NUMĂRUL DE WHATSAPP 0770 166 080 ÎN PRIMELE 24H DE LA DATA RECEPȚIONĂRII ACESTORA DE LA CURIER.

În cazul în care produsul se deteriorează în timpul livrării, clientul se obligă să anunțe telefonic sau pe e-mail, echipa Barney Store în ziua livrării coletului.

Condiții ca returul sa fie acceptat:

– Dacă au trecut mai puțin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii;
– Produsul nu a fost purtat/deteriorat sau modificat în niciun fel;
– Dacă ați generat o cerere de retur prin completarea formularului de retur din pagina Generare retur (https://barneystore.ro/formular-retur/), în mai puțin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii sau să ne informați prin e-mail pe retur@mailbarneystore.ro de intenția de a face retur
– PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile calendaristice, cum este specificat și în Ordonanța 34/2014.
– Zgomotul produs de încălțăminte prin contact cu solul, nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs;
– Mirosul produselor nu face obiectul returnării sau garanției acelui produs și este datorat procesului de fabricare a produsului respectiv.

După ce vom recepționa coletul primit retur ,vă vom restitui valoarea produsului sau a produselor prin Transfer Bancar nu mai târziu de 14 zile calendaristice.
Barneystore.ro nu poate fi responsabil pentru prejudicii cauzate de întârzieri în livrarea comenzilor din cauza unor factori externi: condiții meteo deosebite, accidente rutiere, greve, calamități, manifestări de stradă sau alte situații speciale ce ar putea împiedica curierul rapid să livreze la timp, fapt pentru care barneystore.ro nu va plăti despăgubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

Verificarea produselor returnate:
Toate produsele returnate sunt analizate individual, verificate manual, în detaliu, de către specialiștii nostri, iar procesul de verificare se realizeaza în fața camerelor de supraveghere pentru a exista o transparență maximă în analiza cererii tale de returnare. În cazul în care produsele sunt neconforme (produse purtate, alte produse în cutii) ne rezervăm dreptul de a refuza plata banilor.

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, lipsă cutie, factură lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

ATENȚIE!

Produsele purtate (fără defect din fabrică) nu sunt rambursabile!
Orice produs achizitionat are garanție 30 de zile de la ridicarea coletului.
Pe durata garanției, în caz că produsul se defectează, acesta se poate doar schimba, nu și returna.
Pentru produsele care se defectează în acest termen de 30 zile, consumatorul trebuie să suporte taxa de curierat pt schimbarea produsului defect, taxa 25 lei!

ATENȚIE!

În cazul în care nu veți ridica comanda expediată, ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia colete către dumneavoastră și nu veți mai putea plasa noi comenzi pe site-ul barneystore.ro.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora și expedia comenzi persoanelor care nu și-au îndeplinit obligațiile contractuale, pecuniare sau de altă natură.
Ne rezervăm dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul cărora s-a înregistrat o comandă a cărei livrare nu a putut fi efectuată cu succes.
În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, lipsă cutie, ne rezervăm dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

VĂ RUGĂM SĂ NU LIPIȚI SCOTCH SAU ALTE MATERIALE LIPICIOASE DIRECT PE CUTIILE PRODUSELOR, VĂ RUGĂM SA LE ÎMPACHETAȚI ÎNTR-O FOLIE ȘI ABIA DUPĂ SĂ LIPIȚI SCOTCH PESTE FOLIE. VĂ MULȚUMIM